پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226737
برکناري سه وزير شائبه انتخاباتي دارد
تاریخ انتشار : 1395/07/30 18:04:15
نمایش : 964
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه دولت نمي‌خواهد نهان‌هاي فساد صندوق ذخيره فرهنگيان آشکار شود گفت: استعفا و برکناري سه وزير شائبه انتخاباتي دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام عسگر ديرباز عضو مجلس خبرگان رهبري،‌ با اشاره به تغييرات در دولت و برکناري سه وزير اظهار داشت: دولت يازدهم از ابتداي تشکيل بناي تغييرات در سطح کابينه را نداشت و حداقل مي‌خواست که اين تغييرات بسيار کم باشد، اما اينک و در سال چهارم مردم به يکباره با استعفا و برکناري سه وزير مواجه شده‌اند.

ديرباز تصريح کرد: زماني که قرار است وزير آموزش و پرورش استيضاح شود، برکناري او موجه نيست و بايد به مجلس برود و به نمايندگان مردم پاسخ دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبري بابيان اينکه دولت نمي‌خواهد نهان‌هاي فساد صندوق ذخيره فرهنگيان آشکار شود افزود:‌ کليت دولت مورد تأييد رهبري است اما انتقاد از دولت مجاز است و ما هم به دنبال تخريب نيستيم لذا بهتر بود که وزير آموزش و پرورش به مجلس مي‌رفت و به سوالات نمايندگان پاسخ مي‌داد.

وي عملکرد دولت در زمينه‌هاي فرهنگي و اقتصادي را ضعيف ارزيابي کرد و گفت: دولت روحاني مسائل اقتصادي را به برجام گره‌ زد در حالي که روشن بود اعتماد به دشمن اشتباه است اما برخي از دولتي‌ها آمريکا را دشمن نمي‌دانند.

ديرباز با تأکيد بر شائبه انتخاباتي داشتن برکناري سه وزير و اثرگذاري در انتخابات 96 گفت:‌بهتر است که اين دولت درباره تفکر خود درباره مسائل فرهنگي و سياست خارجي تجديد نظر کند چرا که متأسفانه برخي مسئولان قصد دارند جامعه را به سمت دوقطبي شدن سوق دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبري بر لزوم تقويت توليد داخلي و اقتصاد و معيشت مردم از سوي دولت اشاره کرد و يادآور شد: مسئله اصلي اين است که دولت بايد به جاي پرداختن به موضوعات فرعي به مسائل اساسي و اقتصادي مردم توجه کرده و با اصلي نکردن موضوعات فرعي در زمين دشمن بازي نکند.

منبع:فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html